Kurtlar Vadisi Pusu

Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleri

Kurtlar Vadisi dizisiyle oyunculuğa adım atan ve tüm Türkiye'de bir fenomen haline gelen Polat Alemdar karakterini canlandıran Necati Şaşmaz, en başından beri dizide kendi sesini kullanmıyor. Önce oyunculuğa yeni başladığı için sesini kullanamayan Şaşmaz, "Artık kendi sesimi kullanabilecek düzeye geldim. Diksiyon dersleri aldım fakat yine de kullanamıyorum. Çünkü Polat'ın sesine izleyici alıştı. Bunu değiştiremiyoruz. Sabretmem gerekiyor. Ancak başka bir projede kendi sesimi kullanabileceğim" dedi. Şaşmaz, TeleVizyon dergisine verdiği röportajda, "Yine Polat markasına zarar vermemek adına başka bir yapımda başka bir karakter oynayamıyorum" diye de ekliyor.

ROL ARKADAŞLARINDAN DERS ALIYOR
Oyunculuk dersleri alarak başladığı yolda kendini geliştirerek ilerleyen Necati Şaşmaz, dizideki usta oyunculardan da bu konuda yardım alıyor. Şaşmaz, "Kurtlar Vadisi'nde Deve Tuncay olarak tanıdığımız Osman Wöber, yine Halo diye tanıdığımız Sönmez Atasoy ile çalışıyorum. Osman Wöber ile beden dili, Sönmez Atasoy ile diksiyon, Deli Hikmet'i canlandıran Erdem Ergüney ile de fırsat buldukça sahne çalışması yapıyoruz" diyor.



edit post

0 Reply to "Necati Şaşmaz, Polat Alemdar markasına zarar vermemek ve karakteri bozmamak için sesini kullanamadığını söylüyor."

Yorum Gönder

site stats

BlogRankers.comComputers blogsArt Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryInternet Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleriblog search directoryBlog Directory & Search engineInternet BlogsDirectory of Television Blogs BlogsByCategory.comInternet Business Directory - BTS LocalBlog directoryFree Blog Directory

Copyright by Cyber 2008-2009