Kurtlar Vadisi Pusu

Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleri


Polat Alemdar'ın annesi 'Nazife Ana'yı canlandıran usta sanatçı Serpil Tamur hayalinin oğlunu bir an önce evlendirip yaptığı işlerden uzaklaştırmak olduğunu söyledi...

Kurtlar Vadisi'nde Polat'ın annesi Nazife Ana karakteriyle milyonları kendisine hayran bırakan usta sanatçı Serpil Tamur, konuşma yasağını BUGÜN Gazetesi için deldi. Tamur çok özel açıklamalar yaptı...

Çok yoğun çalışıyorsunuz. Bu tempoya dayanmak zor olmalı?

Benim genç kalmama neden oluyor bu tempo. Ben evde oturduğum zaman hasta oluyorum.

‘NECATİ ÇOK SAYGILI’

Kaç yıldır sanat hayatının içindesiniz?

Ben yaklaşık kırk altı yıldır hiç ara vermeden bu hızla çalışıyorum. Bir de iki çocuk yetiştirdim. Çok şükür onlara çok iyi eğitim verdim.

Peki Kurtlar Vadisi nasıl gidiyor?

Bir dönem bir boşluk yaşandı... Bir buçuk iki ay duraklama dönemi yaşadık. Birazcık nefes aldık, biraz yenilendik tazelendik.

Necati Şaşmaz'la çalışmak nasıl bir şey?

Çok farklı çok güzel. Ben hem Necati'yi, hem ekibimi çok seviyorum. Hakikaten çok saygılı, çok cici, çok efendi. Necati'yi oğlum gibi hissediyorum. Gerçek bir ana oğul gibi.

Birçok ünlü isim dizilerde çok fazla kapris yaparlar. Hiç Polat Alemdar'dan yani Necati Şaşmaz'dan böyle bir şey gördünüz mü?

Ben 4 yıldır birlikte çalışıyorum, bu yaşımdayım ve ben asla yalan söylemem. Ekiptekilerin kaprisi oldu ama Necati'nin kapris yaptığını görmedim. Çok iyi bir aile terbiyesi almış, devamlı çalışan biri. Ona saygı duyuyorum.

‘İSTEDİĞİ HAYATI YAŞAMALI’

Polat gibi bir oğul ister miydiniz?

Şimdi yaptığı işler çok güzel ama ben ana olarak çocuklarımı çok seviyorum. Dizide de öyle. Kendi çocuklarımın normal hayat yaşamalarını istiyorum. Çünkü bu extrem bir hayat. Fakat yine de herkes kendi istediği hayatı yaşamalı. Arzusu öyleyse o şekilde yaşamak istiyorsa saygı duyarım. Benim arzum işte Polat'a da yaptığım gibi evlendirip çoluk çocuk sahibi yapıp bu işlerden uzaklaştırarak rahat ettirmek.

Sürekli Polat'a evlen oğlum evlen oğlum diyorsunuz. Bu sizi hiç yormuyor mu?

Hiç yormuyor. Evde kendi kızıma da aynıyım.

Kaç yaşında ki?

Küçük kızım 29 yaşında. Büyük kızım 36. Ondan bir torunum var. Hayatta bir tek şeyim kaldı, bir de küçük kızı evlendirirsem rahat edeceğim.

Kalp krizi geçirecek

Polat Alemdar’la evlilik konusunda zaman zaman sürtüştüklerini söyleyen ünlü oyuncu yeni bölümde izleyicilere büyük bir sürpriz hazırladıklarını söyledi. (Setten aldığımız bilgiye göre Nazife Ana kalp krizi geçirecek)



edit post

0 Reply to "'Nazife Ana' konuştu: Polat'ı evlendirip kurtarırdım"

Yorum Gönder

site stats

BlogRankers.comComputers blogsArt Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryInternet Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleriblog search directoryBlog Directory & Search engineInternet BlogsDirectory of Television Blogs BlogsByCategory.comInternet Business Directory - BTS LocalBlog directoryFree Blog Directory

Copyright by Cyber 2008-2009