Kurtlar Vadisi Pusu

Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleri

Benimle aynı fikirde olan okurlarımıza yer verip de, farklı düşünenleri kendimize saklamak olmaz. Geçtiğimiz günlerde Kurtlar Vadisi'ndeki Ebru Polat aşkını kaleme almıştım. Bir de 'Bize aşk lazımdı' diye başlık atmıştım. Tahmin ettiğim üzere bu yazım Elif fanlarını bir hayli sinirlendirmiş. Bakın okurumuz Şebnem Güneş, fikirlerini nasıl dile getirmiş."Merhabalar Nilgün Hanım, bugünkü köşenizde Vadi ile ilgili bölümü okudum. Sizin bir TV eleştirmeni, köşeci olarak yapmanız gereken izleyicinin hissiyatına ses olmaktır... Vadi seyircisinin büyük bölümü en azından 6 yıldır izleyeni Elif'in üzerine aşk tanımayıp aşka sadakat isterken siz benimde adıma "bize" aşk lazımdı diyorsunuz... Bana Kurtlar Vadisinde sakadat ve aksiyondan başka bir şey lazım değil... Aşkı, ihaneti, romantizmi bol diziler zaten mevcut.... İzleyici Vadi'nin sıradanlaşmasını önlemek istiyor, sizin "Elif" hassasiyetini ve aksiyon özlemimizi bildiğinizi tahmin ediyorum. Ben bildirmiş olayım: Bana aşk değil, Sadakat ve Aksiyon lazım. Saygılarımla..." Şebnem Hanım'ın sözleri üzerine ne denir ki? İlla ki Vadi'de sadakat ve aksiyon isteyenler de vardır. Ama hemen hepimiz artık biliyoruz ki, reytingi sağlayan en önemli konu aşk! Belki Vadi de biraz siyasetten uzaklaşıp, aşkın reytingini yemek istiyordur, kim bilir!



edit post

0 Reply to "Aşkın Reytingi Lazım Belki De"

Yorum Gönder

site stats

BlogRankers.comComputers blogsArt Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryInternet Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleriblog search directoryBlog Directory & Search engineInternet BlogsDirectory of Television Blogs BlogsByCategory.comInternet Business Directory - BTS LocalBlog directoryFree Blog Directory

Copyright by Cyber 2008-2009