Kurtlar Vadisi Pusu

Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleri

Saba Tümer, bir dönem "Kurtlar Vadisi" dizisinin oyuncularını çağırmak içni ilginç bir taktik uygulamışHaberTürk ekranlarında haftaiçi her gece program yapan Saba Tümer, programına Kurtlar Vadisi oyuncularını çağırmak istediğini ancak dizide yaşayanları değil, ölenleri almak durumunda kaldığını söyledi.

Kurtlar Vadisi'nin unutulmaz karakterlerinden birini oynayan Tarık Ünlüoğlu'nu programında konuk eden Tümer, neden böyle bir yola başvurduğunu şöyle anlattı:

"O dönemde, Kurtlar Vadisi ekibiyle tanışmıyorduk. Senaristlerle falan. Ben de diziden oyuncuları konuk etmek istediğimi söylüyorum, bizim halkla ilişkilerdeki arkadaşlar 'Biz ararız Bahadır'ı diyorlar. 'Arayın hadi' diyorum. Bana hiç bir zaman telefonlarını vermiyorlar. Ben de ne yapıcam derken, Allahtan her hafta biri ölüyor, öleni çağırıyorum. Bu hafta kim öldü, şu öldü vs. Bir gün Bahadır'ın (Özdener, yapımcı) telefonunu ele geçirdim, aradım. 'Ben Saba Tümer, sizden oyuncu istiyorum' dedim. 'Siz öleni çıkartıyorsunuz zaten' dedi. Ben de 'Yaşayanı yollamıyorsunuz ki ben de ne yapayım mecbur kaldım' dedim. Bu konuşmadan sonra onlarla da çok iyi bir dostluğumuz oldu ve bana oyuncu bazında destekleri bana sürdü."



edit post

0 Reply to "Saba Tümer Ölü Kurtları Çağırmış"

Yorum Gönder

site stats

BlogRankers.comComputers blogsArt Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryInternet Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleriblog search directoryBlog Directory & Search engineInternet BlogsDirectory of Television Blogs BlogsByCategory.comInternet Business Directory - BTS LocalBlog directoryFree Blog Directory

Copyright by Cyber 2008-2009