Kurtlar Vadisi Pusu

Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleri

Uzun zamandır girmiyordum kurtlarvadisipusu08.com'a uzun zamandır dediğimde 3-4 gün falan oldu yani neyse geçen gün siteye bir girdim ne göreyim vadi 19 şubat ta başlıyormuş hemen kapatıp yeni bölümlerde ne olacağını düşündüm,ve aklıma yeni bölümlerde neler olabileceği geldi.Şu soruları düşündüm,Bulut ölecekmi? ölecekse kim tarafından ? İskender Büyük yok edilebilecek mi? Muro ne olacak? Memati Gamze'ye kavuşabilecek mi? Polat öğretmenimiz Ebru ile bir aşk yaşayacak mı yoksa hiç belli olmaz vadi bu ebru ölecek mi? çok düşündüm ve bazılarının cevaplarını galiba buldum.İlk olarak Bulut dizi de bence harikalar yaratıyor çok seviyorum Memati ile diziye renk getiriyorlar ama Bulut'un sonu kötü malesef bizim sevgili senaristlerimiz çok sevilen bazı karakterleri çabuk bitirmeyi seviyorlar tabi bu sorunun cevabı Bulut malesef ölecek. Birde kim tarafından bu tabi ki malesef Memati tarafından olacak. Gelelim cevabını bulduğum bir diğer soruya Memati gamze yi kendisine Bulut un ayarladığını anladı ama Bulut 'u bitirdikten sonra (öldürdükten sonnra demek istemiyorum üzülüyorum) Gamze ile eskisi gibi olabilir bence. Bir diğer soru ebru öğretmen bence Polat bu öğretmenimizle bir aşk yaşayamadan ebru öğretmenimiz ölecek diye düşünüyorum ama tabi vadi bu belli olmaz belki Polat güzel bir aşk yaşadıktan sonra bu olabilir İskender tarafından eeee malum Büyük iskender acı çektirmeyi seviyor......
GELELİM OLMASINI İSTEDİĞİM BAZI SONUÇLARA;
1.BULUT ÖLMESİN.
2.POLAT AŞK YAŞASIN AMA BU İŞLERİNE YANSIMASIN.
3.MEMATİ GAMZE İLE BARIŞSIN FUATLA KISKANDIRMASIN BENCE ÇRKİN OLUYOR.
4.DİZİYE YENİ VE İYİ İSİMLER DE KATILSIN VADİ YENİ BÖLÜMLERİYLE OYNAMADIĞI BÖLÜMLERİN AŞKINA FARK ATSIN.....
EVET ARKADAŞLAR SİZCE NELER OLSUN YADA BENİM SÖYLEDİKLERİMDEN HANGİSİNE KATILIYORSUNUZ SİZCE DE HAKLI DEĞİLMİYİM VADİ ARTIK FARK VE FARKLER AÇMAYA BAŞLAMASIN MI???.....!!!



edit post

0 Reply to "kurtlar vadisi pusu yeni bölümlerde neler olacak ?"

Yorum Gönder

site stats

BlogRankers.comComputers blogsArt Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryInternet Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleriblog search directoryBlog Directory & Search engineInternet BlogsDirectory of Television Blogs BlogsByCategory.comInternet Business Directory - BTS LocalBlog directoryFree Blog Directory

Copyright by Cyber 2008-2009