Kurtlar Vadisi Pusu

Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleri


Başlarken; en son gönderdiğim yazımın sitede yayınlanıp yayınlanmayacağı konusunda tereddüt etmiştim. Ama anladım ki bu site gayet objektijf bir site. Delikanlı adamlarmışsınız, helal olsun. Devamında; hepimiz heyecanla ve sabırsızlıkla Kurtlar Vadisi Pusunun ekranlara merhaba demesini bekliyoruz. Beklerken bazılarımızın yaptığı, -ki bu da çok sevdiğimizden kaynaklanıyor- eleştiriler biraz ağır oluyor. Ben pusu oyuncularının hayatını, fotoğraflarını saklayan, masaüstü, ekran koruyucu yapan, müziklerini melodi olarak kullanan bir pusu tutkunu değilim. Bu nasıl oluyor diyeceksiniz belki ama bal gibi oluyor. Sadece oyuncuların röportajlarını ve gerçek hayat hikayelerini takip etmekle yetinen ve diziyi de dikkatle inceleyip analiz etmeye çalışan gariban bir kardeşinizim. :) İnanın başlamasını belki de tüm dünyadaki pusu izleyicilerinden en çok ve şiddetle arzu eden benim. Bu arzumun şiddeti dilime şu şekilde dökülüyor; Allah'ım! Benim içimdeki vatan sevgisinin açığa çıkmasını (tarihimizi daha çok okuyarak, oyunlara gelmeyip uyanık olarak) sağlayan bu diziye fırsat ver. İşlerini rastgetir. Amin. Hep haber ayıklıyor ve soruşturuyordum. Sonra düşündüm ki bununla elime birşey geçmeyecek. Dua etmeye karar verdim. Sonuç olarak; unutmayın, dua namludan çıkan kurşunu geri döndürür.



edit post

0 Reply to "Dua ile bekliyorum"

Yorum Gönder

site stats

BlogRankers.comComputers blogsArt Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryInternet Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleriblog search directoryBlog Directory & Search engineInternet BlogsDirectory of Television Blogs BlogsByCategory.comInternet Business Directory - BTS LocalBlog directoryFree Blog Directory

Copyright by Cyber 2008-2009