Kurtlar Vadisi Pusu

Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleri

Bu konu artık öylesine bir yılan hikâayesine döndü ki, ben bile işin ucunu kaçırdım.
Dün “Kurtlar Vadisi Pusu”nun oyuncularından biriyle karşılaştım.
Ben ona, çekimlere ne zaman başlıyorsunuz diye sordum.
O da bana, “Ne çekimi? Daha kanalımız belli değil ki! Ben de sana soracaktım, dizinin akıbeti hakkında var mı yeni bir bilgi?” diyerek, soruma soruyla karşılık verdi.
Benim, “Kurtlar Vadisi Pusu” henüz bir kanalla anlaşmadı, ama ibre atv’den yana diye bir yazı yazdığım gün, “Kurtlar Vadisi Pusu, Show TV’de kaldı” diye haberler çıktığını anlattım.
Oyuncu arkadaş, “Senin yazdığını da okudum, o haberleri de, ama henüz bir anlaşma yok ortada” dedi.
Bunun üzerine Pana Film’i aradım.
Aldığım bilgi, oyuncu arkadaşın dediği gibiydi...
Show TV Genel Müdürü Saner Ayar ile Pana Film’in ortakları ve senaristleri Raci Şaşmaz ve Bahadır Özdener, konuyu görüşmek üzere Papermoon’daki yemekte bir araya geldi.
Show TV, “Kurtlar Vadisi Pusu”nun kanalda kalması için bir adım attı, ama bu Pana Film’in ortaklarının beklentilerini karşılayacak kadar “büyük bir adım” değildi...
Bu satırları kaleme aldığım çarşamba öğlen saatleri itibarı ile kesin olan tek şey şuydu:
Pana Film’in “Kurtlar Vadisi Pusu” ile aynı anda Show TV ekranından geri çektiği “Eşref Saati” dizisi bitti, ama “Kurtlar Vadisi Pusu”nun henüz kanal arayışı sürüyordu...



edit post

0 Reply to "kurtlar vadisi pusu nun yeni kanalı hala ortada yok"

Yorum Gönder

site stats

BlogRankers.comComputers blogsArt Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryInternet Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleriblog search directoryBlog Directory & Search engineInternet BlogsDirectory of Television Blogs BlogsByCategory.comInternet Business Directory - BTS LocalBlog directoryFree Blog Directory

Copyright by Cyber 2008-2009