Kurtlar Vadisi Pusu

Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleri

Kurtlar Vadisi Pusu'da İskender fırtınası esiyor. Son bölümdeki o diyaloglar şoke eden sahne kadar etkileyiciydi.
Kurtlar Vadisi Pusu'ya İskender ağırlığını koymaya başladı. Böyle giderse İskender'i dizi bitene kadar senaristlerin öldürme şansı da kalmayacak.

Son bölümde Zeki ile İskender arasındaki diyaloglar ve şok sahne nefesleri kesti.. Bugün'den Bilal Özcan dizi fanatiklerinin çok beğendiği 'Al zeki sık kafana' sahnesini bugünkü köşesinde yazdı ve yorumladı:

(...)Kurtlar Vadisi'nin tiryakileri şiddet sahnelerinden müthiş hoşlanıyor. İhtiyarlar'ın deşifre olan adamı Zeki (Gökhan Çelebi), İskender'in (Musa Uzunlar) adamları tarafından sözüm ona kurtarılır...
İskender, Zeki'yi "Neler sordu bizim damat?" diye karşılar.
Zeki "Hiçbir şey söylemedim" dese de İskender inanmaz...

"Şimdi benim beynime bir kurt girdi Zeki ne yapmam lazım?" diye sorar...

Zeki, "Efendim ben size ihanet etmem" dese de İskender,

"Al Zeki, sık kafana, beni bu kurttan kurtar" diyerek tabancasını uzatır.

Zeki tabancayı alır ve kafasına sıkar.

Silah boştur...

İskender keyifle;

"Öldü o kurt; aferin Zeki, bana ihanet etmeyeceğini biliyordum" der.

Masasına geçer ve şarjöre mermileri koyduktan sonra Zeki'ye ateş eder...

Gerekçesi de şöyledir;

"Kurt ölmemiş, ben bu kurtla yaşayacağıma, sen yaşama!"



edit post

0 Reply to "Kurt ölmemiş, ben bu kurtla yaşayacağıma, sen yaşama"

Yorum Gönder

site stats

BlogRankers.comComputers blogsArt Blogs - BlogCatalog Blog DirectoryInternet Kurtlar vadisi pusu, kurtlar vadisi, kurtlar vadisi haberleri, kurtlar vadisi resimleri, kurtlar vadisi pusu videoları, kurtlar vadisi pusu oyuncuları, Kurtlar vadisi pusu izle, dizi izle, canlı dizi, canlı dizileri, canlı dizi yayını, dizi flim izle, dizi fragman izle, kurtlar vadisi müzikleri, dizi müzikleriblog search directoryBlog Directory & Search engineInternet BlogsDirectory of Television Blogs BlogsByCategory.comInternet Business Directory - BTS LocalBlog directoryFree Blog Directory

Copyright by Cyber 2008-2009